Hisense RS694N4IIF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RS694N4IIF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

hollandusa 10-08-2023

al omvattende koel/vrieskast voor een goede prijs

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

online was het euro 270 lager dan de adviesprijs die elders gevraagd wordt, deze heeft nog echte deurhendels en een display aan de voorzijde. ook past deze goed in de nis in de keuken.
een nadeel dat velen hebben is het externe waterfilter aan de achterkant i.p.v. aan de binnenkant.

Pluspunten

• display
  • wieltjes onder de laden

Minpunten

• extern waterfilter
  • slechts 2 jaar garantie ondanks wat biol.com noemt

Officiele reactie van Atag 11-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat dit model goed in de nis van de keuken past en de vormgeving en display naar wens zijn.

De prijs op onze website is inderdaad een adviesprijs. Het is ook niet mogelijk dit rechtstreeks aan te kopen via ons. De prijs bij een verkooppunt zal daarom gelukkig vaak lager uitvallen, helemaal bij een aanbieding.

We wensen je heel veel plezier toe van jouw nieuwe Amerikaanse koelkast!

Suzan

Marcel K 02-08-2023

Een aanrader

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Prima koelkast/vriezer, duidelijke handleidingen en een prachtig model, binnenkant met flessenrek prachtig, makkelijk waterpas te zetten, goede deurrubbers en goede sluiting van de deuren

Pluspunten

• Mooi model

Officiele reactie van Atag 03-08-2023

Beste Marcel,

Wow, een 10 🤩 Wat mooi om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe Amerikaanse koelkast van Hisense.

Naast dat deze er mooi uitziet is deze gelukkig ook gemakkelijk geplaatst.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier van jouw aankoop!

Suzan

p*****@k********* 05-05-2023

Een uitstekende keuze

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Prima koel/vriescombinatie, ik had eerst een Amerikaanse koelkaast maar deze is beter; betrowbaar, juiste instellingen en geruislood. Een echte aanrader die ook nog mooi staat in de keuken

Pluspunten

• geruisloos
  • betrouwbaar
  • mooi in de keuken

Officiele reactie van Atag 08-05-2023

Beste heer, mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met geluidsniveau en design van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

Boreel 01-01-2023

Slechte Hisense

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Dit jaar gekocht, over de inhoud wat je er in kan opbergen ben ik wel tevreden, maar de IJsblokjes machine is ver onder de maat. Kleine blokjes en als je er een kan of glas onderhoud moet je voorzichtig zijn want het vliegt overal heen. ook is de afname al eens vast gelopen heb ik handmatig de klontjes moeten verwijderen, Toen was het weer oké. Ben benieuwd naar de volgende keer. Ook is het water niet echt koud, is een monteur van Ataq bij geweest en die beaamde het. Volgens Ataq moest ik heerste glas maar weg en dan zou het tweede glas wel kouder zijn (lol). ik heb spijt dat ik hem heb aangeschaft. Hiervoor een LG gehad die was wel goed, koud water grote ijsklontjes. Maar om nu een andere te kopen???? Dat doe maar niet zomaar.
Bedankt Hisense

Pluspunten

• Grote Inhoud

Minpunten

• Water niet koud
  • IJsblokjes klein
  • IJsblokjes springen overal heen

Officiele reactie van Atag 03-01-2023

Beste Boreel,

Wat jammer om te lezen dat jij niet helemaal tevreden bent met de koel- vriescombinatie.
Dat jij spijt hebt van jouw aankoop is natuurlijk niet onze bedoeling.
Kunnen wij hierin nog iets voor jou betekenen? Zo ja, dan ontvangen wij graag jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review op webcare@atagbenelux.com.

m***@z******* 25-10-2022

Beste koop

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Na uitgebreid overleg gekozen voor deze koel/vries combinatie. Vooral de prijs/kwaliteitsverhouding gaf de doorslag en de mogelijkheid van een vaste wateraansluiting. Wij hebben hem nu een week en hij voldoet prima. Is ook erg stil en blijft prima op temperatuur. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Mooi disign
  • Is erg stil

Minpunten

• Geen minpunten

Officiele reactie van Atag 26-10-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie na uitgebreid overleg hebben gekozen voor de RS694N4IIF en deze nu ook aan al jullie verwachtingen voldoet. Bedankt voor de mooie feedback en reviewscore.

Cees Voma 11-10-2022

Koelkast

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Ik was inderdaad tevreden over de Hisense Koelkast (Amerikaan).
Waar ik niet tevreden over ben is de koeling van het water, ik kan het net zo goed uit de kraan halen was de temperatuur is niet wat ik er van verwacht had, ook na contact met Ataq (importeur) heb ik geen antwoord op mijn vraag gehad, volgens Ataq is het eerste glas wat ik tap nooit op temperatuur volgens hun, gooi ik dan het eerste glas weg????? of ik dan de de temperatuur wil opmeten dan kijken ze wat ze voor mij kunnen doen. Gewoon slecht achteraf had ik beter een duurdere van een ander merk kunnen kopen, maar ja hij staat er nu, dus jammer maar helaas. Wat hij wel heeft is meer ruimte in de koeling.

Minpunten

• water koeling te laag
  • druppelt heel even na als je water hebt getapt
  • Ijsblokjes te klein zijn snel gesmolten.

Officiele reactie van Atag 12-10-2022

Beste Cees,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de waterdispenser van de Amerikaanse koelkast en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag kijken wij nog eens met jou mee, mogelijk is een monteursbezoek toch zinvol. Zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Eugene 06-10-2022

Goede keus

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Nette koelkast welke compleet wordt geleverd en voorzien is van veel opties.

Officiele reactie van Atag 07-10-2022

Beste Eugene,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de verschillende mogelijkheden en natuurlijk het mooie design.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Dick 15-09-2022

Aanrader

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Heel mooie Amerikaanse koel/vrieskast, aflevering en installatie perfect. Mooi uiterlijk en binnenkant super mooi afgewerkt.
Hij was heel goed verpakt. Vriest heel erg goed en de koeling is ook geweldig.
Wij zijn blij met onze aankoop.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk.
  • Heel snel op temperatuur

Beste Dick,

Bedankt voor de enthousiaste review met mooie reviewscore. Het doet ons goed om te lezen dat jullie zo blij zijn met de aankoop. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen een tevreden klant.

Winston 04-09-2022

Positief verrast

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Deze Amerikaanse koel/vries combinatie heeft ons positief verrast, zeker omdat er ook een koud water ijsdispenser op zit die heel goed zijn werk doet,
De prijs/kwaliteit verhouding word hier alleen maar beter van voor deze combinatie van onder de 1000 euro met opties die je alleen op duurdere modellen tegen komt.
Als je een Amerikaanse koelkast zoekt voor een lage prijs is dit de beste keus

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • mooie opties

Minpunten

• zijkant geverfd niet rvs
  • geen

Beste Winston,

Wat leuk dat de RS694N4IIF jullie zo positief heeft verrast! Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de prijs- kwaliteitverhouding en de vele opties van deze side-by-side koel-vriescombinatie. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Echte review 04-09-2022

Lage prijs vertaald zich naar kwaliteit

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Zeer alechte kwaliteit ....verklaard de prijs na weken allerlei afmetingen ijsblokjes gezien te hebben...na 14 dagen ijsblokjes defect kan je dagen op wachten ding doet het na 2 weken al niet meer! Dus pas op met deze aanschaffen.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de RS694N4IIF zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om jou dit gevoel te geven. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest. Wij streven ernaar dat onze klant juist veel koel- en vriesplezier beleeft. Heb je hierover al contact opgenomen met onze serviceafdeling? Zo niet, adviseren wij je dit te doen via telefoonnummer 088-8821804. Op werkdagen zijn wij te bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16.30. Je mag ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met de adres- contactgegevens en een kopie van de geplaatste review.

m*********@g******** 19-08-2022

Duurzaamheid moet blijken hoe lang zal deze meegaan?

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

So far so goed, duurzaamheid moet nog blijken.
In ieder geval bevalt hij 10x beter dan de defecte lg na 15! Maanden en die heeft maar 2 jaar garantie en was veel te duur ten opzichte van de hisense.
Ook dit model ziet er qua ijsblokjes ding hetzelfde uit als een LG ..van bij a 800 duurder! Geef mij maar hisense dan en ...en... hij oogt en voelt degelijker!

Pluspunten

• Ziet er degelijker uit dan concurrentie
  • Prijs

Minpunten

• Nog geen

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je nu voor ons mooie merk Hisense hebt gekozen en deze zoveel beter bevalt. Bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen en de mooie beoordeling.

Wij wensen je vele jaren van koel- en vriesplezier toe.

m******@h********** 14-08-2022

tevreden

mooi product
snel op temperatuur
binnen 12 uur al ijs blokjes
ben er blij mee

Pluspunten

• snel op temperatuur

Beste heer/mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee. Fijn dat je zo blij bent met de side-by-side koel-vriescombinatie. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen je veel koel- en vriesplezier toe.

s*********@g******** 02-08-2022

Super mooi

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Ik heb hem pas net, maar wil alvast doorgeven dat het een super mooie Amerikaanse koelkast is. Netjes geleverd en aan gesloten. Water geeft hij al, nog wel dacht ik 12 uur wachten voor ik ijs kan proberen. Maar ben nu al blij.

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je dat even door wilde geven. Wij zijn heel blij met jouw feedback.
Klant blij, wij blij!

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

r********@h****** 27-07-2022

Een aanrader voor de duurdere koel vries combinaties.

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Maandag een nieuwe koe; vries combinatie gekocht. We weren netjes geholpen en zoals beloofd werd deze op het juiste tijdstip gebracht en geplaatst en de oude werd mee genomen. De koel vries combinatie ziet er groot en robuust uit en degelijk.

Pluspunten

• Robuust
  • Veel ruimte

A.E. 25-07-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Onze oude Amerikaanse koelkast was na 20 jaar aan vervanging toe. na veel zoekwerk en winkels langs te gaan zagen wij de Hisense staan. Voor ons was het merk onbekend, maar de prijs stond ons wel aan. Na veel wikken en wegen en informatie , besloten om de koelkast te kopen. De koelkast staat nu een week bij ons en ik verneem dat de ruimte in de vriezer groeten is omdat het ijsblokjes gedeelte in de deur zit. Met het warme weer is het heerlijk om ijs uit de koelkast te kunnen halen en gekoeld water. Het koelgedeelte is ruim en ziet er luxe uit. Wij zijn erg blij met de koelkast, hij maakt weinig geluid en de koel en vries temperatuur zijn in te stellen naar je wensen.

Pluspunten

• ruimte
  • geluid
  • instelbare temperaturen
  • gekoeld water/ ijsblokjes

h************@z******* 05-07-2022

zeker een aanrader

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

prima apparaat is niet goedkoop maar is zeer zuinig en alles is goedgekoeld en de ijsblokjes zijn perfect.
hoop er jaren mee te doen.

c*********@q********** 23-06-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

21 Juni is de nieuwe koelkast geplaatst. Alles is goed verlopen en ben zeer tevreden met de gedane arbeid.
Monteurs. (bezorgers) waren serieus bezig met hub werk. De koelkast ziet er mooi uit van binnen, het koel vak is ruim en genoeg opberg ruimte. Wij zijn er blij mee en ook de Garantie van 5 jaar trok ons wel. Makkelijk te bedienen en ook de led verlichting geeft een goed zicht als de koelkast open gaat.

Pluspunten

• Goede verlichting, zowel binnen en buiten
  • Makkelijk te bedienen.

Fatma 04-06-2022

Leuk maar niet ideaal voor gezinnen met kinderen/dieren.

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

Geweldig maar de frontjes van de koelkast is zeer krasgevoelig. De frontjes zijn zilver rvs en glad.
Ik hoop dat hisense hierop iets vindt. Voor gezinnen met kinderen en of dieren is het lastig. Er kunnen makkelijk krasjes op komen.

Minpunten

• Zeer krasgevoelige frontjes.

m************@h********** 27-05-2022

Geweldige koek/vrieskast

Mooie design,
Voldoende opbergmogelijkheden/ruimte
Prettig in gebruik
Zowel gecrushed ijs als blokjes. Lekker gekoeld water

Pluspunten

• Vries koel combi
  • Ijsblokjes en crushed ijs
  • Voldoende inhoud

w*********@u********* 25-05-2022

Wij zijn erg blij met de aanschaf

Geschreven voor: Hisense RS694N4IIF

De aankoop van deze koelkast heeft ons thuis verrast; de oude Amerikaanse koelkast was oud geworden
En daarom moest er een nieuwe worden aangeschaft; wij waren dus al gewend aan een dergelijke koelkast.
Deze keer bij Hisense kwam de ruimte en aantal vakken bij ons over als verrassing. Groter dan de vorige
Ander merk koelkast. Ook bleek de aanvoer van ijsblokjes van 2 soorten ipv 1 soort leuk gevonden te worden.

Pluspunten

• Grote ruimte aan beiden zijden vriezen en koelen
  • Wijnflessen rek